Reklamační řád a záruka

Reklamační řád a záruka

 

Reklamační řád a záruka se vztahuje na dodávku zboží, které je v sortimentu společnosti BARTOSINI s.r.o.

 

  1. Na výrobky nabízené prodávajícím se vztahuje záruka určená pravidly definovanými v tomto dokumentu.

  2. Prodávající poskytuje 24měsíční záruku kvality na zboží, která běží ode dne vystavení faktury DPH, ne však dříve, než bylo zboží předáno kupujícímu, nebo kdy na něj přešlo riziko náhodné ztráty nebo poškození.

  3. Prodávající je zodpovědný výhradně za kvalitu materiálu a provedení a také za množství dodaného zboží, které musí být v souladu s objednávkou.

  4. Prodávající není zodpovědný, v rámci záruky kvality, za vady, které vyplývají z nevhodného a nepřiměřeného použití zboží, a také z nesprávného používání zboží, jeho nesprávného skladování, uchovávání a dopravy, stejně jako nesprávné instalace, montáže a údržby, včetně provedených třetí osobou. Záruka kvality se nevztahuje také na vady a poškození, jež jsou důsledkem náhodných nehod, mechanického poškození, samostatných oprav, úprav a konstrukčních změn.

  5. Kupující je povinen neodkladně po předání zboží zkontrolovat jeho vlastnosti a množství, kontrola zboží musí proběhnout během 3 dnů ode dne předání zboží kupujícímu, v případě osobního odběru musí kupující nebo jeho zástupce zkontrolovat zboží v okamžiku jeho převzetí.

  6. Zboží, které je kupujícím převzato bez připomínek, se považuje za zboží, které je v souladu s objednávkou.

  7. Reklamace týkající se množství zboží musí být prodávajícímu oznámeny písemně, v termínu do 3 pracovních dní ode dne převzetí zboží kupujícím.

  8. Reklamace týkající se kvality zboží musí být prodávajícímu oznámeny písemně, v termínu do 7 dní ode dne převzetí zboží kupujícím, včetně podrobného popisu zaznamenané vady.

  9. Reklamace týkající se množství a kvality zboží mohou být také oznamovány telefonicky na tel. č.: +420 601 575 787 nebo elektronickou poštou na e-mailovou adresu:

bartosini@bartosini.cz, s poznámkou, že reklamace je považována za přijatou v okamžiku, kdy prodávající potvrdí její přijetí.

  1. Reklamace, které budou oznámeny po uplynutí lhůt uvedených v tomto odstavci nebo bude jejich oznámení v rozporu s pravidly uvedenými v tomto odstavci, nebudou přijaty a nároky kupujícího zanikají.

  2. Kupující je povinen dodat zboží na obchodní kanceláře prodávajícího prostřednictvím kurýra, kterého urči prodávající. Zboží, které nemůže být odesláno prodávajícímu s ohledem na reálné problémy, jež souvisí s fyzickými vlastnostmi nebo specifikací zboží, nebo s ohledem na skutečnost, že zboží nemůže být bezpečně demontováno, případně s ohledem na druh poškození, bude prohlédnuto a diagnostikováno zaměstnancem prodávajícího na místě jeho montáže. Prodávající má právo na konečné rozhodnutí o místě provedení prohlídky a diagnostiky a také o místě provedení opravy reklamovaného zboží.

  3. Kupující je zodpovědný za stav zboží odeslaného prodávajícímu, kdy toto zboží musí být čisté, kompletní a také vhodně zabalené a dostatečně zajištěné.

  4. Kupující je povinen zpřístupnit prodávajícímu místo uložení zboží, aby tento mohl vyhodnotit opodstatnění reklamace nebo provést službu reklamace.

  5. Prodávající je povinen posoudit reklamaci a informovat kupujícího o způsobu jejího posouzení v termínu do 14 dnů ode dne přijetí reklamace. V případě, že pro posouzení reklamace bude muset prodávající využít služeb třetích osob, nezapočítává se do doby posouzení reklamace doba, kdy bude zboží vyhodnocováno těmito třetími osobami, nebo doba, která bude nutná pro náležité provedení kupujícím jiných nezbytných povinností. Bezvýsledné uplynutí lhůty uvedené v tomto odstavci, se zohledněním výjimky uvedené v předcházející větě, je rovnocenné s tím, že prodávající přijal reklamaci k posouzení.

  6. Do doby, než prodávající posoudí reklamaci, může kupujícímu poslat nové zboží stejného druhu, jako je reklamované zboží. Nové zboží je kupujícímu odesláno společně s fakturou DPH, na níž je uvedená cena za toto zboží. V případě, že reklamace kupujícího bude uznána, vystaví prodávající k výše uvedené faktuře opravný daňový doklad, kterým cenu tohoto nového zboží anuluje, a toto zboží bude tím pádem považováno za výměnu reklamovaného zboží. V případě, že reklamace nebude prodávajícím uznána, je kupující povinen buď zaplatit fakturu za nové zboží, nebo toto nové zboží vrátit, a to v neporušeném stavu.

  7. V případě, že prodávající uzná reklamační nároky jak při předávání zboží, tak během záruční doby, a v případě, že se projeví fyzická vada zboží, omezuje se zodpovědnost prodávajícího v rámci záruky kvality pouze na povinnost opravit zboží, a v případě, že to není možné, nebo že se tak prodávající rozhodl – na výměnu vadného zboží za stejné množství bezvadného zboží. Další nároky kupujícího se vylučují.

  8. Vady části dodaného zboží neopodstatňují kupujícího ke zpochybnění celé dodávky.

Loading...

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.